Kennismaking

20140430-225026.jpg

‘En dan donderdag op de foto voor het jaarverslag!’ Dus. Ik kijk naar m’n spiegelbeeld. Er zaten maar een paar dagen tussen de laatste werkdag bij het ene bedrijf en de eerste werkdag bij het andere. En die heb ik niet besteed aan een bezoek aan de kapper. Dus ik begin extra vroeg. En bel om 9 uur voor een afspraak. Mijn vaste kapster is niet aanwezig. Maar mijn op een na vaste kapster heeft wel tijd. Aan het eind van de middag kijkt ze naar mijn wilde haardos. Pakt een lok en zucht eens nadrukkelijk. En gaat dan aan de slag. Anderhalf uur en een kop thee later kijkt een compleet andere persoonlijkheid me via de spiegel aan. Ze heeft een blije lach op haar gezicht. Dus het zit wel goed. Er is maar een klein probleempje. Alle kennismakingen vorige week moeten over. Ze herkennen me nooit met m’n nieuwe look!