Bijkomend voordeel

“Serieus, werk je nu bij een schoonmaakbedrijf?” Ik knik enthousiast. “Onze klanten zijn zorginstellingen, zoals ziekenhuizen, ouderenzorg en GGZ”, antwoord ik. “Mijn functie is nog steeds marketing en communicatie adviseur. Maar ze zijn niet flauw met het introductieprogramma. Je loopt een aantal dagen stage in de diverse zorgcategorieën, zodat je weet wie je doelgroep is en wat deze nodig heeft.” De eerste vier weken liggen inmiddels achter me en zijn omgevlogen. Ik heb al waanzinnig veel geleerd over deze branche. De organisatie is een familiebedrijf met nadrukkelijk aandacht voor de medewerkers. Er wordt gecoacht op talenten, vitaliteit en de kracht van eigen verantwoordelijkheid. De ambitie is positieve impact te maken voor iedereen in de zorg. En daar wordt keihard en gepassioneerd aan gewerkt. “Ik heb het zo enorm naar mijn zin”, sluit ik het gesprek af. “En bijkomend voordeel: ik merk dat ik thuis nu ook anders schoonmaak. Met positief resultaat. Geweldig toch!” Lachend nemen we afscheid. De zon schijnt, het weekeind ligt voor me en ons huis is schoon. Wat wil je nog meer?

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s