Goede voornemens

back“Je schrijft niet veel meer, he?” Ik knik. Het is druk. Heel erg druk. Er zijn alternatieven om mijn gedachten te verwoorden. Heel veel alternatieven. Ik schrijf al jaren korte onderhoudende stukjes. Heel veel jaren. Maar toch. Ergens kriebelt het weer. En het kriebelt steeds vaker. Ik open de statistieken en zie dat er nog steeds bezoekers zijn op dsdays.com. Hopend, nieuwsgierig, vasthoudend. Grappig, en ook fijn. Het kriebelt nog wat nadrukkelijker. En dan, dan neem ik ineens een besluit. Hoezo wachten op 1 januari? 5 november is een prachtige dag voor goede voornemens. Als ik er even voor ga zitten, heb ik no-time een prachtig lijstje. De laatste verbouwingsactiviteiten inplannen: check. Herstarten met hardlopen: check (en genoten!) Een proefles yoga reserveren: check. De (on)mogelijkheden bekijken voor een gezamenlijke wintersport met moeder en broer met z’n gezin: check. En dus een stukje op dsdays.com schrijven. Bij dezen. Check!

 

