Teleurgesteld

Het is duidelijk de tijd van verjaardagen: elke dag staat er wel iemand in mijn agenda die een felicitatie waardeert. En omdat mijn voorraadje uitgeput bleek, koos ik in de winkel een tiental leuke verjaardagskaarten uit. Bij de kassa stond een oudere dame. Terwijl ik in mijn portemonnaie naar geld zocht, vroeg ik haar om postzegels. De mevrouw zuchtte en deelde me mede, dat ze niet zeker wist of ze nog wel postzegels had. Hoewel deze mededeling me verbaasde, toonde ik wel begrip. Dat kan natuurlijk altijd een keer voorkomen. Gelukkig zag ik dat ze een rolletje met nog een stuk of acht postzegels erop uit de la haalde. Maar de mevrouw schudde haar hoofd. Het was half 6 en dit waren de laatste. Als ik ze nu allemaal meenam, moest ze eventuele klanten nà mij teleurstellen. Ze was ondanks mijn tegenwerpingen niet te vermurwen. Ze droeg klantvriendelijkheid hoog in haar vaandel. Vier kon ik er meekrijgen, niet meer. Diep teleurgesteld verliet ik de winkel.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s